آشپزی

طرز تهیه میوه کبابی!

میوه ها یکی از مهمترین منابع ویتامین ها هستند شما می توانید
برای این که دلبندتان میوه بخورد آن را به سیخ بکشید و به صورت
کبابی درست کنید در ادامه مطلب از پرشین وی قصد داریم مواد
لازم و طرز تهیه میوه کبابی را به اشتراک خواهیم گذاشت

طرز تهیه میوه کبابی

ما همواره مواد غذایی مانند سبزیجات، و یا گوشت را کبابی می کنیم ، ولی آیا تاکنون شنیده اید که
میوه را کبابی کنند و آیا این کار را انجام داده اید.
اگر دوست دارید دستور متفاوتی را یاد بگیرید در این بخش میوه کبابی را آموزش می دهیم که با
آبلیو و عسل سرو می شود و هم آسان است و هم سریع آماده می شود.

 

زمان آماده سازی: ۱۰ دقیقه

زمان پخت: ۵ دقیقه

تجهیزات مورد نیاز: باربیکیو، سیخ کباب

مواد لازم:
• ۲ عددکیوی

• ۸
عددتوت فرنگی

• ½ عددآناناس

• ۲ قاشق غذاخوری عسل

• ۲ قاشق غذاخوری آبلیمو

• نمک و فلفل برای
مزه دار کردن

طرز تهیه
• توت فرنگی، کیوی و آناناس را برش داده

• در یک کاسه مخلوط عسل و آب
لیمو ریخته سپس.
فلفل قرمز و نمک بریزید

• چند قطعه از توت فرنگی، آناناس، و کیوی را در سیخ چوبی قرار دهید

• در باربیکیو قرار دهید وقتی کبابی شد آماده است

• ، با سس عسل و لیمو سرو کنید

طرز تهیه میوه کبابی

طرز تهیه میوه کبابی

بیشتر بدانید از نقش مصرف میوه در سلامت بدن شما

میوه‌های تازه گزینه مناسبی برای صبحانه، میان وعده یا دسر هستند. بیشتر میوه‌ها طعم شیرینی داشته و نیازی به پختن با آماده کردن ندارند. خوردن میوه تازه به شما کمک می‌کند تا کمتر به مصرف غذاهای فرآوری شده تمایل پیدا کنید. میوه از طبیعت می‌آید نه یک کارخانه، بنابراین هرچه بیشتر از محصولات طبیعی استفاده کنید، بیشتر احساس سلامتی خواهید کرد. میوه‌ها به طور طبیعی چربی و کالری کمی دارند و با داشتن مواد مغذی فراوان، در بهبود رشد کودک شما موثرند. به جز این‌ها، میوه شما را تا حد زیادی در برابر ابتلا به انواع بیماری‌هایی که ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مصون خواهند کرد.

کاهش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲
دیابت نوع ۲ بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد و علایم آن در نتیجه عدم استفاده از انسولین به روش مناسب یا عدم توانایی بدن در تولید مقادیر کافی انسولین بروز می‌کنند. در صورت عدم تشخیص و درمان دیابت نوع ۲، ممکن است جان فرد مبتلا به خطر بیفتد.

خواص میوه ها

پژوهشی که در سال ۲۰۱۶ در مجله تحقیقات دیابت منتشر شد نشان می‌دهد که میوه، به ویژه انواع توت‌ها با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ ارتباط مستقیم دارند. میوه حاوی فیبر است که می‌تواند نحوه استفاده بدن از انسولین را بهبود بخشد. همچنین، پس از خوردن میوه احساس شادابی و سلامتی بیشتری خواهید داشت، این حالت شما را نسبت به خوردن غذاهای ناسالم بی‌میل‌تر می‌کند و در عین حال، می‌تواند در کاهش وزن شما نیز موثر باشد.

طرز تهیه میوه کبابی

طرز تهیه میوه کبابی

پیروی از یک رژیم غذایی سرشار از میوه احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد. میوه حاوی بسیاری از مواد مغذی مختلف است. بدنتان برای حفظ سلامت شما به این مواد مغذی نیاز دارد و خوردن چندین وعده میوه در روز حجم زیادی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کرده و در پیشگیری از ابتلا به انواع مختلفی از اختلالات و بیماری‌ها موثر هستند.

کمک به پیشگیری از سرطان
در صورت عدم مراقبت صحیح از بدن و مصرف غذاهای ناسالم، ممکن است در معرض ابتلا به انواع سرطان‌ها قرار بگیرید. میوه‌ها حاوی آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی مانند ویتامین ث، بتاکاروتن و فیتونوتراینت‌ها هستند و اثر ضد سرطانی دارند. افزودن چندین وعده میوه به رژیم غذایی روزانه احتمال ابتلا به سرطان مری، معده و ریه را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

ایران / kaums

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *